U bent hier:  Home > Vaart in Antonius 2018 > Inschrijfformulier > Deelnemersvoorwaarden Expositie VAART in Antonius

Deelnemersvoorwaarden Expositie VAART in Antonius

Professionaliteit
Als individueel kunstenaar ben je bezig met (beeldende) kunst en kun je voldoende nieuw werk tonen. Je werk is op internet terug te vinden (b.v. eigen website) en je presenteert jezelf in het openbaar b.v. via een expositie.

Ballotage
Bij (nieuwe) deelnemers vindt ballotage plaats. De ballotagecommissie brengt eventueel een bezoek aan de (kandidaat) deelnemer. Hun advies is bindend. Eigenheid en kwaliteit zijn belangrijke elementen waarop het werk beoordeeld wordt.

Expositie september 2018
De Antoniuskerk te Valkenswaard is dit jaar onze expositieruimte en is geschikt om bezoekers te ontvangen. De bijdrage voor deelname aan deze expositie is € 60,-- Cursusgroepen zijn uitgesloten van deelname. Dit ter bescherming van de individuele kunstenaar.

De expositie vindt plaats van 8 t/m 23 september op vrijdag, zaterdag en zondag van het 2de, 3de en 4de weekend in september. Er zal een schema gemaakt worden waarin iedere deelnemer wordt ingepland om aanwezig te zijn voor bezoekers. Voorafgaand aan deze dagen is er op vrijdagavond 7 september een feestelijke opening. Deze avond is niet verplicht, maar wij stellen het zeer op prijs dat je aanwezig bent. Het is vooral bedoeld dat de kunstenaars elkaar kunnen ontmoeten die avond.

Publiciteit en herkenning
Naast publiciteit in de (social)media, worden er flyers/posters gemaakt. Als deelnemer wordt verwacht dat je actief meedoet aan de verspreiding hiervan en dat je reclame maakt voor de expositie. (bijv. op je eigen website).

Kunstenaars kunnen zich voor 10 mei inschrijven en de benodigde informatie meesturen.

Wie reageert ná de door ons gestelde datum, kan helaas niet meer deelnemen i.v.m. het aanleveren bij de drukker.

Gegevens die wij graag ontvangen zijn: Naam, adres, emailadres, telefoonnummer, liefst mobiele nummer, website, een foto met kunstwerk (geen verkleining) met voldoende pixels. Liefst met een fototoestel genomen, om goed drukwerk te kunnen maken.

Deelname bijdrage
Na betaling van € 60 op rekeningnummer: NL24RABO0233667385 t.n.v. w.w.c.verhagenEO is de kunstenaar ingeschreven. Bij afwijzing door de ballotagecommissie wordt dit bedrag binnen 14 dagen teruggestort. VAART organiseert dit om de kunstenaars meer bekendheid te geven. Er is geen winstoogmerk.

Aansprakelijkheid
Stichting VAART kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade ontstaan tijdens de expositie.

Valkenswaard, april 2018

atelierroute 2017